Carles Pellicer, alcaldable de Junts per Reus, ha passat pels estudis de LANOVA Ràdio, convidat al programa ‘La cua de palla’ de Josep Maria Arias. Tots dos han fet tertúlia amb el cap de redacció de Reusdigital.cat, Marc Busquets; i el director de l’emissora, David Fernàndez. Entre altres qüestions, ha fet balanç de la seva etapa de vuit anys al govern municipal tot definint-se com “el batlle de la proximitat”, i assenyalant que la ciutat “està preparada ara per afrontar inversions que anys enrere no van ser possibles”.

En clau econòmica, s’ha mostrat disposat a dinamitzar els polígons industrials de la ciutat perquè “hi ha empreses importants que volen venir a Reus” i a donar una empenta als botiguers a través del que ha descrit com “urbanisme comercial”, estratègia que passa per guanyar “espai per als vianants” i “connectar i relligar els barris”.

Sobre les propostes fetes en campanya electoral, Pellicer ha dit que “jo no em queixo, com fan altres, que els han copiat els projectes” i ha precisat l’impuls de 1.000 pisos per a l’ús social, tot raonant que en aquesta quantitat s’hi podrien encabir els fets en sòl municipal, “o els recuperats dels bancs”, o de “finques que es van quedar aturades per la crisi”. “Es tracta de posar aquests pisos a l’abast dels veïns, no només de construir. L’Ajuntament no és pas constructor”, ha aclarit.

En clau cultural, el candidat de Junts per Reus ha manifestat que en el seu mandat “s’ha fet més activitat” i ha celebrat que “els teatres estiguin plens”.

Aquest lloc web fa servir galetes per que tingueu la millor experiència d'usuari. Si continua navegant està donant el seu consentiment per a l'acceptació de les esmentades galetes i l'acceptació de la nostra política de cookies , premi l'enllaç per a més informació. ACEPTAR
Aviso de cookies