“La flor del Panical. Whiskyn’s 25 anys” Ă©s el nom del nou disc que Joan MasdĂ©u editarĂ el 20 de setembre coincidint amb el concert de presentaciĂł que tindrĂ lloc al Mercat de MĂşsica Viva de Vic. Un treball que s’edita aprofitant els 25 anys del primer concert de Whiskyn’s i dels 10 que fa que es van dissoldre.
Es tracta d’un disc, on el mĂşsic reusenc ha volgut enregistrar de nou algunes de les cançons mĂ©s reconegudes del grup reusenc; això sĂ, en clau acĂşstica i al costat de diferents col·laboradors.
AixĂ doncs, Roger Mas posarĂ veu a la cançó “On”, Gerard Quintana a “Puc ser jo”, Beth Rodergas a “Trens d’alta velocitat” i The New Raemon a “Silenci”.
El disc s’ha enregistrat als estudis Blind Records de Barcelona, sota la producciĂł de Santos Berrocal i Fluren Ferrer.
A banda del nom, MasdĂ©u ha presentat tambĂ© aquesta setmana la portada del treball, un collage de l’artista Fran RodrĂguez, on es veuen fotografies de diverses etapes del mĂşsic i d’indrets caracterĂstics dins la seva trajectòria vital.